Díky od základu přepracovanému systému palivových článků, chytrému obestavění prostoru a aerodynamice se podařilo prodloužit dojezd 2. generace vodíkového auta Toyota Mirai k 650 km.
Nový modul námořního pohonu na vodíkové palivo je vyvinutý na základě technologie palivových článků od Toyoty. Úspěšně otestován byl za reálných podmínek na otevřeném moři na palubě plavidla Energy Observer.
Robotický tým v rámci Toyota Research Institute představil úklidového robota zavěšeného pod stropem a ukázal také svoji novou laboratoř, která vypadá jako byt.
Japonská automobilka Toyota spolu se společností Denyo vyvinuly vodíkové vozidlo, které slouží jako zdroj elektrické energie v případě výpadku dodávek ze sítě nebo na neelektrifikovaných místech.
Prodej vozů s dieselovým motorem v Evropě poprvé za poslední tři desetiletí klesl pod 30 %. Kvůli přísnějším emisním limitům je nahrazují hybridy, elektromobily nebo jiné alternativy.
Automobilky Toyota a Honda pracují na systému mobilní elektrárny. Jde o generátor zahrnující autobus na palivové články umožňující přepravovat velké množství vodíku, přenosná zařízení pro externí napájení a přenosné baterie.
Liberecký kraj pořídil čtyři hybridy Toyota Yaris a jeden model Toyota Corolla. Na nákup úsporných a ekologických vozů přispěl Státní fond životního prostředí dotací 250 000 Kč.
Toyota a Amazon Web Services rozšířili celosvětovou spolupráci při budování platformy služeb mobility Toyoty. Ta pomůže japonské automobilce při vývoji, implementaci a správě nové generace daty řízených služeb mobility.
Toyota a vědci z Kjótské univerzity pracují na novém typu fluor-iontových baterií. Ty by mohly nabídnout až 7x vyší energetickou hustotu než dnešní li-ion.