Norská logistická a dopravní společnost ASKO a Scania slaví zahájení provozu čtyř elektrických nákladních vozidel s vodíkovým pohonem a vodíkové čerpací stanice firmy ASKO v norském Trondheimu.
Ve Spojených státech amerických berou snahu o snížení emisí z výfukových plynů vážně a dlouhodobě investují do budování infrastruktury zajišťující provoz vodíkových elektromobilů.
Vodíková loď Energy Observer je plavidlo budoucnosti, které kombinuje obnovitelné energie a systém produkující vodík z mořské vody bez uhlíkových emisí. Už třetím rokem se plaví kolem zeměkoule.
Do deseti let by mohl vodík v lužickém regionu zásadně snížit energetickou závislost na uhlí. To je jeden z výsledků studie, kterou dnes představili odborníci na konferenci o energetice v německém Schipkau.
Volkswagen aktuálně loňskými výsledky prodejů potvrdil pozici největší automobilky na světě. Současně si ale jeho šéf Herbert Diess uvědomuje nadcházející nebezpečí.
Vzduchoplavec Bertrand Piccard ujel s vozem Hyundai Nexo 778 km napříč Francií, čímž stanovil nový světový rekord ve vzdálenosti překonané na jednu nádrž paliva s vozidlem poháněným vodíkem.
Hyundai investuje do společností Impact Coatings, H2Pro a GRZ Technologies, specializovaných na palivové články, výrobu vodíku a technologie uchovávání vodíku.
Toyota dodala a nainstalovala první sadu palivových článků do nového městského autobusu H2.City Gold firmy CaetanoBus SA. Dopravní prostředek se představil ve světové premiéře na výstavě Busworld 2019 v Bruselu.
Společnosti podepsaly memorandum o shodě na společném vývoji a komercializaci pohonů, které budou kombinovat systémy palivových článků Hyundai s technologií elektrického pohonu, akumulátorů a řídicí elektroniky Cummins.