
Průtokové baterie před prahem singularity: část 2
Ve včerejším obsáhlém článku jsme nakousli problematiku průtokových redox flow baterií a jejich vývoje. Dnes přinášíme dokončení článku.
Elektromobily, hybridy, Tesla, Volkswagen, Škoda
Ve včerejším obsáhlém článku jsme nakousli problematiku průtokových redox flow baterií a jejich vývoje. Dnes přinášíme dokončení článku.
Volkswagen si vybral dlouhodobého dodavatele lithia pro baterie do svých elektromobilů. Bude jím čínská společnost Ganfeng Lithium, která už dodává například i automobilce Tesla.
Skandinávská společnost Northvolt, kterou vedou bývalí vysocí manažeři Tesly, chce v Evropě vybudovat velkou baterkárnu. Nutně tedy musí spolupracovat s Volkswagenem, což už se děje.
Toyota sice sveřepě opakuje, že čas elektromobilů stále ještě nenastal kvůli bateriím, ale teď zakládá společný podnik se společností Panasonic právě na výrobu baterií. Takže možná už přeci jen nastal.
Nissan na videu ukázal výrobu 62kWh baterií pro nový Nissan Leaf Plus, aby tak mimo jiné dementoval informace, že využívá články od LG Chem. Baterie pro nový Leaf je totiž stejně jako u 40kWh verze plně v gesci AESC.