Tesla Model S jako kombík? Jde to!

auto elektromobil Tesla Model S

Theodophilus Chin sám sebe označuje za “automobilového manipulátora”. Předně je to zručný počítačový grafik, ale zároveň i obrovský automobilový nadšenec. Nové modely světových automobilek běžně na obrazovce počítače přetváří podle svých představ. Aktuálně si vzal do parády elektromobil Tesla Model S a udělal z něj kombík.

Theodophilus Chin dokáže přetvořit skutečná auta k nepoznání
foto: Theodophilus Chin

Theodophilus Chin navrhnul nový Tesla Model ST, tedy kombi verzi elektromobilu Model S. V  se takový typ vozu označuje jako “wagon”. Chin v podstatě především změnil celou záď vozu, zatímco předek nechal beze změny.

Z výrazně sportovního Modelu S (ač s olbřími rozměry) je náhle něco, co připomíná spíš luxusní BMW. Je možné, že automobilka Tesla Motors kombi verzi Modelu S skutečně chystá? To uvidíme už za pár dnů na autosalonu v Detroitu.

auto elektromobil Tesla Model S

foto: Theodophilus Chin

Tam Tesla předvede jak pokračující práce na elektrickém CUV Model X, tak pravděpodobně i nové varianty Modelu S, včetně spekulované 120kWh baterií.

Líbil by se vám Model S jako kombík?



9 komentářů u “Tesla Model S jako kombík? Jde to!”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Jako studie dobre, ale podle
    Jako studie dobre, ale podle mne neni pro kombi az tak duvod. Model S ma diky dvema kufrum dostatek prostoru pro zavzadla a zvyseny odpor vzduchu by se podepsal na snizeni dojezdu.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Odpor vzduchu byl u starých
      Odpor vzduchu byl u starých kombi oproti verzím sedan, liftback o nějakých Cx 0,02 vyšší. U nových vozů, které již zdaleka nepřipomínají pojízdné trezory a verze kombi mají svažující se záď, je zvýšení odporu vzduchu cca jen o Cx 0,01.
      To nepředstavuje nijak dramatický rozdíl. Stejně tak nárůst hmotnosti. Co by ale narostlo by byl zadní zavazadlový prostor a zejména pak jeho skladnost a využitelnost. Přitom by si tato verze vyžádala jen malé náklady na vývoj a úpravu a Tesla by tak v krátkém čase za minimum investic vytvořila další zajímavou variantu pro zákazníky a rozšířila tak svojí modelovou řadu.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    krasa!
    a v tej modrej navyse

    krasa!

    a v tej modrej navyse – juuj 🙂

    Aky je vlastne teraz stav vyroby?
    Kolko ks denne zvladaju?

    p.

Napsat komentář