Tesla Model S: nový firmware v6.0 přináší lepší navigaci

auto elektromobil tesla model s firmware update v 6.0

Majitelé elektromobilů Tesla Model S se aktuálně dočkali updatu firmwaru na verzi 6.0. Mezi hlavní novinky patří vylepšená navigace, která ukazuje i hustotu dopravy, nový úsporný noční režim napájení a chytré nastavení podvozku.

Majitelé elektromobilů Tesla Model S se aktuálně mohou těšit z automatického updatu firmwaru auta na verzi 6.0
foto: Tesla Motors

Vylepšená navigace elektromobilu Tesla Model S s novou verzí firmwaru 6.0 získává v reálném čase data o dopravní situaci a dokáže případně navrhnout jinou trasu pokud je před řidičem zácpa nebo jiný problém. Pochopitelně to zatím funguje především v .

Další vylepšení se týká možností nastavení podvozku. Pokud má majitel Modelu S vzduchové pérování, může si nastavit, aby se na vybraných úsecích cesty automaticky aktivovalo a později, například na dálnici, opět deaktivovalo.

Zásadní novinkou je i nový šetřící noční mód NIGHTLY, který šetří energii v baterii mezi 10 večerní a pátou ranní, kdy auto využívá opravdu jen málokdo. Firmware v6.0 obsahuje také další malá vylepšení, ale některá slibovaná/avizovaná naopak chybějí: například možnost ovládat auto přes smartphone (zapnout/vypnout, otevřít/zavřít stínění či zamknout/odemknout auto).

V tomto případě mohou nejspíš za zdržení obavy z (ne)bezpečnosti těchto nových fíčur. Proto si ostatně Tesla nedávno najala hackery, aby ji se zabezpečením auta pomohli. Je pravděpodobné, že tyto a další nové možnosti se objeví v budoucích verzích firmwaru.



9 komentářů u “Tesla Model S: nový firmware v6.0 přináší lepší navigaci”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Zajímavá razbórka 85kWh
    Zajímavá razbórka 85kWh baterie z Tesly: teslamotorsclub.com/showthread.php/34934-Pics-Info-Inside-the-battery-pack Ten chlap asi neví co s penězi. Prý rozebranou baterii použije na jiný projekt.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    „chybějí: například
    „chybějí: například možnost ovládat auto přes smartphone“ – to už je tam od začátku, přinejmenším zmíněné odemykání/zamykání, lokalizace, pak houkání, stav dobíjení, atd.

    jinak tenhle update už mám přes týden a ta hustota dopravy funguje výborně (v Praze)


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Asi tady moc majitelů Tesly
      Asi tady moc majitelů Tesly nebude.Škoda jen, že lidé kteří mají více peněz si koupí raději Porche,Audi nejlépe šestiválec a smrdí s tím po Praze, navíc se tváří, že řídí minimálně kosmickou loď. Frajer je právě člověk, který si koupí Teslu,revoluční technologie,která předběhla všechny automobilky.Budoucnost v dopravě je elektřina. Díky pane !


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Tesla je moderní stroj
        Tesla je moderní stroj který zajímá hlavně lidi myslící dopředu a pokrokově. Ve starší movité generaci těchto lidí moc není a my mladší nemáme peníze.
        Teslu nejde ještě koupit za rozumné peníze ojetou. Osobně jsem teď kupoval nové auto(ojetinu, na novotu nemám) a hledal jsem bezpečné auto(narodilo se nám první dítě) se slušnou výbavou co mě slušně odveze s maximálním stářím 3 roky. Tesla model S je na toto úplný ideál až na ty peníze.
        Když jsem to dal do hromady tak mě vyšel jako stroj splňující mé požadavky a zároveň tak nějak šetrný, velký 4,2L V8 ve 2,3t vážící limuzíně a nechávám to předělávat na LPG.

        Je to paradox, ale protože prostě nemám těch peněz tolik tak si musím koupit V8…(dělá se i s V6 ale jsou tam problémy s LPG)
        tak trochu se za sebe stydím.

        No co, za pár let na tom snad budu líp a už si budu moct dovolit Teslu, zatím je ale pouze ve snech..


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          To já bych si hvízdal i
          To já bych si hvízdal i mít jen na tu V8 3 roky starou.

          Takhle se musím placatit v 12 let starém autě, protože nemám na nové.
          Holt to budu v tom starém vraku překlepat ještě ty 3 roky a pak to vyměním za novou elektriku a bude klid. Kupovat další benzín/naftu u6 prost2 nebudu.

Napsat komentář