Tesla ruší pravidelné servisní prohlídky, auta budou jezdit do servisu jen když bude třeba

Servis jen když je to potřeba. To je nová filozofie automobilky Tesla, která tím chce demonstrovat údržbovou nenáročnost svých elektromobilů.

Tesla odstupuje od svého ročního servisního programu. Mimo jiné i proto, aby dokázala, že elektrická vozidla potřebují méně častou údržbu než klasické vozy s konvenčními pohonnými jednotkami.

Servis jen když je to potřeba. To je nová filozofie automobilky Tesla, která tím chce demonstrovat údržbovou nenáročnost svých elektromobilů.
foto: Tesla

Stejně jako většina prémiových automobilek nabízela i Tesla pravidelný roční servis svých vozidel. Tím, že Tesla vozy servisovala ve dvanáctiměsíčních intervalech, si ale v podstatě odporovala v dosavadních tvrzeních, že elektromobily, a především pak vozy Tesla, nevyžadují tolik péče jako klasické automobily.

Jak Tesla mnohokrát upozorňovala, jednou z výhod spojených s pořízením elektromobilu, je právě omezená nutnost návštěv servisního střediska. Tesla zdůrazňuje, že na rozdíl od elektrických vozů mají majitelé vozů s vnitřním spalováním vysoké výdaje spojené například s výměnou olejů či péčí o brzdový systém.

Nyní Tesla získává mnohem více informací o životnosti svých vozů a jednotlivých dílů a ví, že se v této oblasti výrazně zlepšila. Rozhodla se proto pravidelné roční servisní prohlídky vyměnit za model servisu pouze v případě potřeby. Kromě podpory svých tvrzení Tesla tímto krokem dosáhne i snížení pracovní vytíženosti servisních středisek.

I přes toto opatření však automobilka stále doporučuje dbát na dostatečnou údržbu vozu, zejména pak některých dílů. Kabinový filtr by se měl měnit každé dva roky a HEPA filtr každé tři roky. Pneumatiky a disky by měl majitel podrobit kontrole po 1600 až 1900 ujetých kilometrech.

Brzdovou kapalinu je doporučováno měnit jednou za dva roky, servis klimatizace provádět u Tesla Model S jednou za dva roky, u Tesla Model X jednou za čtyři roky a u Tesla Model 3 jednou za šest let. U vozů, které jsou provozovány v chladnějším podnebí, je doporučován servis brzdových třmenů (čištění a mazání) jednou ročně.

Tesla



53 komentářů u “Tesla ruší pravidelné servisní prohlídky, auta budou jezdit do servisu jen když bude třeba”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tak schvalne by ma zaujimalo ako casto sa servisuju
    Tak schvalne by ma zaujimalo ako casto sa servisuju elektromobily. Osobne mam kia soul ev 04/2017 s baterkou 27kW a pred tyzdnom som absolvoval pravidelnu servisnu prehliadku po dvoch rokoch. Servisak mi oznamil ze dalsia prehliadka bude o rok alebo po najazdeni 15.000 km resp co bude skor. Som sa ho spytal ze ci fakt, ze je to castejsie ako u benzinaku ci dizla a povedal ze fakt. Tak za pol roka som najazdil 13.000 km takze prehliadka kazdy pol rok je chore a za kazdu prehliadku este popytaju 178 ecka. Ake servisne intervaly maju ostatne elektromobily? Viete?


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Bohužel jde jen o peníze, stačilo by jít na prohlídku jen
      Bohužel jde jen o peníze, stačilo by jít na prohlídku jen v případě výměny brzdové kapaliny tedy 1x za 2 roky.

    2. Leaf rok nebo 30k km, dá se nastavit upozornění.
      Tak já

      Leaf rok nebo 30k km, dá se nastavit upozornění.
      Tak já byl včera na pravidelné servisní prohlídce s Leafem 1. Byla třetí – dvě,po roce, tahle poslední o dva měsíce dřív, protože jsem dřív ujel 30k km. Vždy vyměnili kabinový filtr a vloni na dvouleté měnili brzdovou kapalinu.
      A tím jsem zřejmě u Nissanu skončil, bo tohle si mužu v garáži udělat sám. Ale prý se má měnit nějaký olej. Máte o tom někdo nějaký povědomí ???


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Tak za 409 kc tj. 16 eur to by som aj kazdy pol rok rad
        Tak za 409 kc tj. 16 eur to by som aj kazdy pol rok rad absolvoval ale 178e co nijak raz nie je ani 409 kc ani 1900 kc ale 4540 kc….to je tak ako pri benzinakovi…kolega ma kia niro hybrid a platil 180e. Kdeze to tam u vas v akom meste robia prehliadky na soula ev za 409kc? Radsej pojdem na prehliadku k vam 🙂

    3. Já mám e-golfa a taky musím jezdit každých 15 tisíc na
      Já mám e-golfa a taky musím jezdit každých 15 tisíc na kontrolu do servisu.
      Loni jsme byl 3x, většinou se to pohybuje okolo 800 Kč, jednou jsem se nechal ukecat na výměnu brzdové kapaliny a bylo to za 2 800Kč.

      Ale objednaný servis a auto tam nestráví víc jak 2 hodiny.
      🙂

    4. K tomu je v autě servisní knížka, kde jsou výrobcem
      K tomu je v autě servisní knížka, kde jsou výrobcem doporučené intervaly výměn a kontrol. Cena je pak věcí každého servisu. Pokud máte auto v záruce, je nutné prohlídky absolvovat a mít je v servisní knížce uvedeny. Pokud ne, je to na Vás. Třeba rozdíl značkový pylový filtr kabiny + práce je 1 tis. Kč versus běžný třeba z Auto Kely 300,- Kč + moje chvilka práce.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    No doporučovat měnit pylový filtr po dvou letech, to
    No doporučovat měnit pylový filtr po dvou letech, to jedině když by měl hoodně velkou plochu anebo malý roční nájezd.
    U liifa je i rok hodně při 30 tis/rok a viděl bych to už tak po 15 tis km.

      1. Saaakra velký …..
        Vzhledem k tomu, že čím větší –

        Saaakra velký …..
        Vzhledem k tomu, že čím větší – tím déle vydrží, je otázkou, je-li to dobře.
        Tím déle totiž budu s sebou vozit haldu bordelu, potažmo plísní.
        A až přijde výměna, bude to jistě darda.
        Snad vědí, proč to tak udělali.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          HEPA TMX každé 3 roky za $750 …
          HEPA TMX každé 3 roky za $750 … 😉

          insideevs.com/tesla-model-x-gets-bioweapon-defense-retrofit-for-just-750/


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            tak né už je jen za $500 * 22 = 10.000 CZK
            tak né už je jen za $500 * 22 = 10.000 CZK ;))

            shop.tesla.com/us/en/product/vehicle-accessories/model-x-hepa-air-filtration-upgrade.html


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              hmm fáftrmárketu dělá polský Filtron jen kabinový na Sko
              hmm fáftrmárketu dělá polský Filtron jen kabinový na Sko za 300CZK tak to by už šlóooo 😉

              filtron.eu/en/find-a-filter?action=showFilter&formType=1&prodFrom=01%2F2012&vehicleMake=TESLA&vehicleModel=S&vehicleSubmodel=Electric&vehicleType=cars&backAction=showSubmodelFilters&partNumber=K+1325A

              autodily-pema.cz/vyhledavani?search=5904608903259

  3. „Mimo jiné i proto, aby dokázala, že elektrická vozidla
    „Mimo jiné i proto, aby dokázala, že elektrická vozidla potřebují méně častou údržbu než klasické vozy s konvenčními pohonnými jednotkami.“

    Toto někde oficiálně tvrdí v souvislosti s rušením pravidelných servisních prohlídek? Link?


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      To že elektromobily vyžadujou méně údržby je prostý
      To že elektromobily vyžadujou méně údržby je prostý fakt vyházející z toho, že mají výrazně méně pohyblivých dílů v pohonném systému a brzdy se méně opotřebovávají.


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    bureše s žlutým povinně přimíchávaným sajrajtem
    bureše s žlutým povinně přimíchávaným sajrajtem dokošééé 😉

    auto.cz/poslanci-chteji-zrusit-bioslozky-v-palivu-babis-to-odmita-128455

    PS: podle schváleného zákona je letošní rok 2019 přechodný od NATURALU 95 (E5% žutýho sajrajtu) na E10% žlutýho sajrajtu 😉 TZN, že se ubere dalších 5% benzínu a naleje se tam 5% žlutýho burešrajtu 😉

    lidovky.cz/byznys/firmy-a-trhy/z-pump-zmizi-natural-95-nahrada-bude-drazsi-a-muze-poskodit-starsi-motory.A170524_202850_firmy-trhy_ELE

    auto.cz/co-budeme-tankovat-po-roce-2018-co-udela-10-biolihu-97714


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Do NATURALU jako benzínu se přidává u nás líh z obilí
      Do NATURALU jako benzínu se přidává u nás líh z obilí nebo cukrové řepy a takže to fakt není Babiš s řepkou, jak se snaží opozice vyvolávat hysterii v době nejlepšího růstu platů v Česku.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        a to sis vycucal jako z kerýho prstu?? agrofernet je
        a to sis vycucal jako z kerýho prstu?? agrofernet je agrofernet a je s podivem že holt i ty rumuni to dneska umějí vyrobit snad líp :)))

        youtu.be/Ny39CHjEs7A?t=797

      2. Ježíš ty si tak naivní jak volič anosráchů. A proč si
        Ježíš ty si tak naivní jak volič anosráchů. A proč si myslíš že si ten estébák Bureš koupil v roce 2011 výrobnu biolihu? Aby si občas vyrobil štamprle a moh se s Milošem vožrat jako prase? Kdepák, koupil to proto, aby si z tvý kapsy na to moh vysát 5ti milijardový dotace co si vodklep, zatímco ty ho nadšeně volíš za koblihu a fandíš mu, aby si ještě víc nahrabal a vokrádal stát. :-///

        Babišův Agrofert koupil výrobce biolihu Ethanol Energy
        https://www.tyden.cz/rubriky/byznys/svet-miliardaru/babisuv-agrofert-koupil-vyrobce-biolihu-ethanol-energy_201416.html?showTab=diskutovane

        Zpracujou tam pšenici, kukuřici i řepu a ty si to leješ do nádrže ani vo tom nevíš. :)))
        Víš starou belu a ještě tady poučuješ.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Tak jsem na voze hledal nádrž a co bys řekl? Kurva oni mne
          Tak jsem na voze hledal nádrž a co bys řekl? Kurva oni mne okradli a žádnou nádrž tam nemám! Asi je půjdu zažalovat za podvod. Každej ňouma přeci ví, že na voze musí být nádrž aby ty biosračky bulo kam lít! Maximálně jsem našel nádržku na okenní sračkol. Do toho teď už liju H2O z vokapu. A na tom milá kobliho nemá šéfministr ani kačku. Pravda v zimě jsem tam tak litr modrého Kameňáku nalil.


      3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        za Babisem ale temer zadna repka neni, tech par set hektaru na
        za Babisem ale temer zadna repka neni, tech par set hektaru na pude firem v jeho svereneckem fondu jsou zlomek, Babis ma ale ve svereneckem fondu firmy ktere ty slozky pro biopaliva zpracovavaji 😉 na to se berou hlavne dotace neb se k tomu stat zavazal, navic v CR tento business ovladaj ty jeho firmy ve fondech z cca 90%


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          to je úplně fuk, řepka byla vod začátku volovina stejně
          to je úplně fuk, řepka byla vod začátku volovina stejně jako limity co2. A všichni co sou stím sčuchlí sou potenciáně vinni, do jednoho pytle snima a něšetřit 🙂


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Na jeden litr biosložky je také potřeba až 2500 litrů
            Na jeden litr biosložky je také potřeba až 2500 litrů vody

            auto.cz/poslanci-chteji-zrusit-bioslozky-v-palivu-babis-to-odmita-128455


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              ADITIVACE ?? = pěkný sajrajt do vzduchu soudluzi 😉
              PŘEHLED

              ADITIVACE ?? = pěkný sajrajt do vzduchu soudluzi 😉
              PŘEHLED HLAVNÍCH ADITIV DO BENZINU A JEJICH FUNKCE

              1. Přísady zvyšující oktanové číslo, což mohou být některé sloučeniny kovů (jelikož se již nesmí používat olovo, jsou to pentakarbonyl železa, karbonyl niklu, ferocen nebo tetraethylcín)

              2. Detergenty neboli čistící přísady, které odstraňují úsady v sacím systému motoru. Jsou to amidy mastných kyselin, sloučeniny isobutylenu s anhydridem kyseliny jantarové, deriváty alkylfenolů a jiné dodávané naředěné vhodnými rozpouštědly.

              3. Antioxidanty neboli inhibitory oxidace, které zabraňují tvorbě pryskyřic, když je benzin delší dobu vystaven světlu nebo vyšším teplotám. Lze použít např. alkyl-p-fenylendiaminy, alkyl-p-aminofenoly a alkylfenoly, které rozkládají peroxidové radikály.

              4. Inhibitory koroze, kterou způsobuje v palivovém potrubí přítomnost vody. Mohou to být např. vyšší alkoholy, mastné kyseliny nebo jejich aminy, které vytvářejí na povrchu kovů tenký hydrofobní ochranný film zabraňující kontaktu s vodou.

              5. Deaktivátory kovů, které katalyzují oxidační reakce a tím snižují účinek antioxidantů. Velmi účinné jsou sloučeniny mědi, příkladem přísady tohoto typu je N, N´-disalicyliden-1,2-propandiamin.

              6. Mazivostní přísady. Dříve se do benzinu přidával olej v poměru 1:400, nyní se používají mazivostní přísady, které navíc snižují tření. Právě v tomto případě se pravý účinek této přísady může třeba na spotřebě projevit až po ujetí několika tisíc km.

              Mezi dalšími látkami jsou ještě aditiva proti „zatloukání“ ventilových sedel, přísady proti vymrzání vody z paliva neboli tzv. antiiceing aditiva, či aditiva omezující růst oktanového požadavku 😉

              petrol.cz/aktuality/archiv/2014/46/premiove-benziny-versus-standard-4581.aspx


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Ale noo, toto nerobte. Kde budeme davat peniaze za predrazeny
    Ale noo, toto nerobte. Kde budeme davat peniaze za predrazeny olej a pocuvat ako sa nieco opravit neda alebo to oni nerobia a pod. Asi spisem nejake memoare aby sa mali deti o par rokov co na dejepise ucit.


  6. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    hmmm fakt parádní politika jak ušetřit… Doteď se
    hmmm fakt parádní politika jak ušetřit… Doteď se poloosy měnili záručně při 40.000 a podruhý při 80.000 km (záruka je 80.000 km) Takže ted když zavčasu nepojedete do servisu a přetáhnete platíte si poloosy za 60.000 CZK ze svýho. A stejně tak když si koupíte TEZLU z bazaru bez servisky, To není řešení problémů TEZLY, to lidi jen nasrrr ještě víc a poškodí značku ještě víc! by mě zajmalo jesi tyhle VOLOVINY NAVRHUJE ELON nebo už ten jím nekontrolovaný manenažerment ?? 😉

    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-model-x/


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        jé ted koukám že sem si článek špatně přečetl PARDON
        jé ted koukám že sem si článek špatně přečetl PARDON 😉 todle sou roční prohlídky, to něco jinýho než 40.000 pravidelná. Ty poloosy Performance řeší pan Michelin jak náš primární zdroj, měl jet na 3tí servisku po 85.000 km a uvídíme jaký nám podá hlášení. Já stále pátrám o uceleným souhrnu/tabulce průměrů servisních záručních zásahů S/X ale nic moc je to jak z chlupatý deky


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            něznáju odkaz by prosím byl?? pema furt nic
            něznáju odkaz by prosím byl?? pema furt nic 😉

            autodily-pema.cz/autodily/tesla/model-x/p100d-awd-568kw/pohon-kol/hnaci-hridel


              1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                Anonymsays:

                joo díkas, koukám na něco sem namátkově kápnul… ale je
                joo díkas, koukám na něco sem namátkově kápnul… ale je to detektivní ingliš práce… nějaký český servisní buletínek kdyby místní kluci ze zkušeností dali dokupy, aby problémy byly jasně z tabulky vidět a každý se mohl rozhodnout jesi do to jde nebo na to nemá, anebo Vulíka na to pustit 😉

                youtube.com/watch?v=Ny39CHjEs7A

                1. Tomudle jelitu žádnou tabulčičku do ruky nedávejte nebo z
                  Tomudle jelitu žádnou tabulčičku do ruky nedávejte nebo z toho vyrobí hoax jako prase.


                2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  vyKuk a jeho depky, copak ho tohodle žužuna poslední dobrou
                  vyKuk a jeho depky, copak ho tohodle žužuna poslední dobrou sele?? no co asi? TEZLI PADAJICI AKCIE !! A hledá vyníka 😉 a moje kritický názory na tezlu posledních let na který tezla zvysoka srrrr a ho páli jako první 🙂 NECHCE vědět, že lidi na ně kápli a podle toho se chovají a akcijé padájí přesně tam kam je teslí práce nasměrovala 😉 A vyKuk hledá viníka :))) Houno svoctem tyjelito 😉 To jako myslíš že se společnost dá voblbovat denekonečna ????? joo ahá tak to vše vysvětluje :))))))

                3. Akcie padaj proto, aby si je mohli koupit i takovy m.r.d.k.y.
                  Akcie padaj proto, aby si je mohli koupit i takovy m.r.d.k.y. jako ses ty Fanoušku Polooso :-)))

                4. A ty mě posíláš zpátky do školy?
                  Gramatiku neumíš a

                  A ty mě posíláš zpátky do školy?
                  Gramatiku neumíš a proto schválně píšeš jako debílek ze čtvrtý třídy pomocný školy.
                  Kdyby se tak daly příspěvky filtrovat, to by byla paráda.
                  Nedalo by se to nějak nastavit, pane Horčíku ???


                5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  nebotésé já se lepčit každá den :)) hele vobčas se mě
                  nebotésé já se lepčit každá den :)) hele vobčas se mě pletou klávesy sory píšu na italský klávesnici má to trochu přehozený klávesy bez češtiny defakto píšu poslepu 🙂

                6. Aby si to Horcik nepsal nakonec sam aby tady bylo rusneji.
                  Aby si to Horcik nepsal nakonec sam aby tady bylo rusneji.

                7. A sakra, to mě nenapadlo.
                  Tak to nám ho nevymaže !!

                  A sakra, to mě nenapadlo.
                  Tak to nám ho nevymaže !!


                8. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  prdlouši vobadva co 🙂
                  prdlouši vobadva co 🙂


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            no to si moc nefandi, zas tak vod věci to nebylo 🙂 žádný
            no to si moc nefandi, zas tak vod věci to nebylo 🙂 žádný kraviny, reálije vo kterejch lidi neměli šajnu a akcije ti padáááááj :))


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      To asi hovorite o Peugeote. Tam som poloosi menil asi raz za
      To asi hovorite o Peugeote. Tam som poloosi menil asi raz za 20 000km ak som mal stastie.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        no právě že nee
        no právě že nee 😉

        hybrid.cz/tesla-ukazala-model-y-ustupuje-od-planu-na-zavirani-obchodu-zdrazuje#comment-183774

        hybrid.cz/tesla-ukazala-model-y-ustupuje-od-planu-na-zavirani-obchodu-zdrazuje#comment-184190


  7. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Přesně tak, vydělávat na servisu a elektřině je blbost,
    Přesně tak, vydělávat na servisu a elektřině je blbost, je to světově prověřená zkušenost, prodat auto a o víc se nestarat.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      fajn tak ať ale uvolní servisní díly do áftrmarkete a
      fajn tak ať ale uvolní servisní díly do áftrmarkete a ešopu!! potom to nebude výpalný. Jinak stejnak mušíš do stejnýho autorizáku kde tě pozáručně vodrbou ještě víc než na pravidelce 😉

    2. Koupim kone na elektrinu. Znacka: seno uz taky doslo
      Radsi

      Koupim kone na elektrinu. Znacka: seno uz taky doslo
      Radsi dobijeni na CCS nez chademo
      Vlastni nabijecka alespon 3fazova nejlepe 4fazova
      Dojezd na nabiti alespon z Prahy do Bukuresti
      S dozivotnim free tankovanim u superchargeru
      Prosim nabidnete

Napsat komentář