Toyota vyjíždí na hybridní roadshow

Toyota Yaris Hybrid patří mezi nejprodávanější hybridní auta u nás

Značka Toyota právě startuje svou hybridní roadshow, se kterou zavítá na 17 míst po celé České republice. Od 27. září až do 4. listopadu si mohou zájemci otestovat oblíbené hybridní modely Toyota Yaris, Auris, C-HR a RAV4.

Toyota Yaris Hybrid patří mezi nejprodávanější hybridní auta u nás
foto: Toyota

Kromě testovacích jízd je v rámci akce připraven program pro celou rodinu. Interaktivní designový dóm odkrývá tajemství hybridních technologií, virtuální realitu nebo možnost zúčastnit se soutěží o hodnotné ceny pro děti i dospělé.

V následujících pěti týdnech bude Českou republikou projíždět hybridní roadshow automobilky Toyota. Naplánována je trasa s celkem 17 zastávkami po celém Česku. Cílem roadshow je představit hybridní technologie a jejich výhody široké veřejnosti.

Jedinečné vlastnosti hybridních automobilů si zájemci nejlépe vyzkoušejí v praxi, proto jsou hlavní součástí programu právě testovací jízdy. Na každé zastávce bude k dispozici celkem 8 vozů – nejoblíbenější hybridní modely Yaris, Auris, C-HR či RAV4.

Plán zastávek hybridní roadshow Toyota 2017

Plán zastávek hybridní roadshow Toyota 2017
foto: Toyota

„Hybridní roadshow jsme se rozhodli uspořádat s jediným cílem. Seznámit veřejnost s hybridní technologií tak, aby jí lépe rozuměla a nebála se jí. Chceme dát lidem možnost vyzkoušet si a zažít jízdu v  hybridním automobilu na vlastní kůži. Mnoho Čechů stále pořádně neví, jak hybrid funguje a proč by si jej měli vůbec pořizovat. Ačkoliv naše hybridní technologie v letošním roce slaví 20 let, řada lidí je stále v  zajetí mnoha mýtů a předsudků. To bychom rádi změnili a ukázali v  praxi, jak je jízda s  hybridem skvělá,“ říká Michal Velička, produktový a marketingový manažer Toyota Central Europe-Czech.

Všichni, kdo absolvují testovací jízdu, navíc mohou vyhrát auto na víkend či spoustu zajímavých věcných cen od Toyota Gazoo Racing, značky závodního týmu Toyoty.

Doprovodný program nabídne virtuální realitu i soutěž pro děti

Součástí roadshow je také doprovodný program ukrytý do designového stanu (dómu), do kterého budou moci návštěvníci zavítat v průběhu celého dne. Interiéru dómu dominuje velká LED obrazovka, na které mohou zájemci shlédnout videa o hybridech a dozvědět se tak více o této jedinečné technologii.

Toyota C-HR

Toyota C-HR
foto: Toyota

Obzory si mohou návštěvníci rozšířit i s pomocí interaktivních displejů rozmístěných v prostorách stanu, které podrobněji představují jednotlivé modely, nabízejí náhled do historie a vyvracejí nejčastější mýty o hybridech.

Pro děti i dospělé je připravena také zábava v podobě virtuální reality, která je přenese na závodní okruh a mohou tak okusit atmosféru v kabině opravdového závodníka. Všechny děti mají také možnost zapojit se během roadshow do soutěže v malování.

tisková zpráva



31 komentářů u “Toyota vyjíždí na hybridní roadshow”


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Dneska jsem byl na jejich roadshow v Ostravě a Prius tam byl
      Dneska jsem byl na jejich roadshow v Ostravě a Prius tam byl a mohli si ho lidé vyzkoušet. Příjemný zážitek.

      Ale říkali, že ho snad dnes měli poprvé.


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Viete niekto porovnať náklady na výrobu jedného kusu TDI
    Viete niekto porovnať náklady na výrobu jedného kusu TDI versus HSD v tej istej kategórii?


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Aj ked som fanusik EV, kupil som si tento rok hybrid
    Aj ked som fanusik EV, kupil som si tento rok hybrid (samozrjme od Toyoty), nakolko plnohodnotne rodinne auto s cenou do 30.000 Eur EV som nenašiel. Reyervaciu na TM3 som po zverejneni cien zrušil.
    Kupil som napokon RAV4 hybrid selection.

    Spotreba: mesto 5L, medzimesto 6L, dialnica 8L.
    Moj priemer zatial 6,1L.
    To auto ma nad 1,7 tony (max 2,2t), vykon 200koni (0-100 za 8,2s) a automat. O takej spotrebe sa benzinom iba sniva a dizle maju lepsiu iba na dialnici.

    Je prijemne ked idem medzimesto jazdu 200km a vzdy cez mesta prechadzam tak z 80% čisto na elektriku a obyvatelom skoro nečmudim pod nosom. Myslim že by sa mali dizle zakazat uplne a postupne všetci prejst na EV, PHEV, alebo aspon na hybrid. Osobne si kupim dalsie auto EV, ale toto este riadne ojazdim, bo velke rodinne SUV s dojazdom 500km s cenou pod 30tis Eur si ešte dllllho nekupim 🙁


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Aj ked som fanusik EV, kupil by som si tento rok fosila
      Aj ked som fanusik EV, kupil by som si tento rok fosila (samozrjme od BMW), nakolko plnohodnotne rodinne auto s cenou do 15.000 Eur EV by som nenašiel. Rezervaciu na TM3 som nechal, později se hodí k prodeji.
      Kupil som napokon lehce jetou 2011 X5 3.0i 4×4 170kW automat LPG.

      Spotreba: mesto 14L, medzimesto do 10L, dialnica 12L
      Moj priemer zatial 11,1 LPG a to ho vůbec nešetřím.
      To auto ma nad 1,7 tony (max 2,2t), vykon 230koni (0-100 za 8,3s) a automat. O takej spotrebe díky poloviční ceně 13Kč/1l LPG sa hybridom od Tojóty iba sniva a to musím podotknout že nákupka byla poloviční a výbavy v plný náloži z germánie ;))


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Alternativní koupě LPG ojetiny má kromě výhod (1/2 cena)
        Alternativní koupě LPG ojetiny má kromě výhod (1/2 cena) určitě také nevýhody(např. rozdíl v bezpečnosti aut rv.2011 proti rv.2017 je značný) Já zvolil nový Yaris Hybrid 2017 (nemusím vozit rodinu) a zatím spokojenost i když čisté elektro nebo aspoň plug-in by v této velikosti a ceně byl určitě lepší 🙂


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Porovnaval som LPG z vyroby (Opel, atd.) a Toyotu HSD. Naklady
          Porovnaval som LPG z vyroby (Opel, atd.) a Toyotu HSD. Naklady na spotrebu boli porovnatelne, rozdiel bol minimalny, vid. spritmonitor.de.
          Nadobudacia cena bola mierne vyssia u Toyoty, ale spolahlivost je zase podstatne vyssia.


        2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          rozdíl v bezpečnosti aut BMW X5 rv.2011 v plný náloži
          rozdíl v bezpečnosti aut BMW X5 rv.2011 v plný náloži proti Tojóta rv.2017 ano je značný, ale ve prospěch BMW :))))


      2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Snivas o EV a jazdis mesto za 14l.
        Ak si niekto chce nechat

        Snivas o EV a jazdis mesto za 14l.
        Ak si niekto chce nechat auto 10-15r., potom nova Toyota HSD je dobra volba aj financne.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          ale 14 LPG za 14kč to je ekvivalent 7 benzín za 30kč při
          ale 14 LPG za 14kč to je ekvivalent 7 benzín za 30kč při 170kw za 400.000 Kč čistých čnoudíků?? to jde 😉
          ale ano není to TMX 400kW za 3mega elektro :))


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Strucne, starsie drahe auto je loteria. Nevhodne pre niekoho,
            Strucne, starsie drahe auto je loteria. Nevhodne pre niekoho, kto chce setrit na LPG.
            Naklady = palivo + poistky + servis


      3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        kupa BMW na lpg je urcite lepsia volba ako 3.0 TDI.Sam som nad
        kupa BMW na lpg je urcite lepsia volba ako 3.0 TDI.Sam som nad Infinity s LPG chvilku uvazoval, no napokon vyhral hybrid.
        Ja fakt snivam o EV a auto na plyn mi proste „nevonalo“.
        Spotreba 11L LPG a 6,1L benzinu je dost podobna, no ja ludom v meste cmudim mnohonasobne menej a to je fajn pocit.
        Obstaravacia cena je vyssia ale aj predajna po 8 rokoch pouzivania. Cena 8 rocneho hybridu od toyoty bude znacne vyssia ako 14rocne BMW, tada sa caat vrati spat. A samozrejme mozno wste vacsia cast sa vrati vdaka nulovym nakladom na opravy. Kazdy si kupi co mu vyhovuje. Predajna


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          jasný rozumím, souhlasím. baterky jsou lepší a taky 2x
          jasný rozumím, souhlasím. baterky jsou lepší a taky 2x dražší, je to o ceně BMW LPG by bylo za polovic, sice nejezdí úplně čistě ale alespon to není prášidlo raka 😉


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          ale jasný že elektromobily jsou lepší 😉 Ale tohle bylo
          ale jasný že elektromobily jsou lepší 😉 Ale tohle bylo napsáno namíru v rámci porovnávacího boje samozřejmě 😉
          Jinak u LPG se olej mění úplně stejně jako u benzínu (dyt to koneckonců benzín je, na benzín startuje a občas ho je dobrý kvalitním benzínem šell aby váš motor dobře šel pohonit 😉 a to 1x ročně nebo po 10.000 km podle toho co nastane dříve 😉 Fanoušci mohou interval zkrátit páč kvalitním olejům už stejnak dávno odzvonilo a všecko je to z jedný paramocisterny rozlejvaný s přídavkem aditiva dle etikety 😉 Takže doma mít vykopanou rejhu:
          1) najet na rejhu
          2) odšroubovat šroub vypustit olej
          3) vyměnit filtr
          4) našroubovat šroub a nalejt 5 litrů za 5 stovek z ešopu dle gusta každého soudruha hotovo točit žádný srrr milá paní celkově do 1.000kč 😉
          Samozřejmostí je u LPG mít instalován systém automatického přimazávaní to bez diskuze a toroidem pro komfort bez rezervy s Conti Tyre Sealant Kitem 😉

          youtube.com/watch?v=JlqidQepL6I

          všecky návody najdete na YOUTUBE 😉

          No A pak už pohoda džes soudruzi rajskej vánek z laufu a zapolovic 😉


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            málem bych zapoměl ! dále je dobré motor 1x za 10 let
            málem bych zapoměl ! dále je dobré motor 1x za 10 let nakonzervovat zevnitř 😉

            aerotec.cz/cs/produkty/7-aerotec-metal-conditioner

            1. Tak tak. Největší opruz na naší druhé elektrice je
              Tak tak. Největší opruz na naší druhé elektrice je naftové přídavné topení Webasto, co tam Pražáci z centrály ČEZu nechali namontovat, páč to posílali na nejvýchodnější pobočku na Sibiři (Havířov, město za Ostravou směr Polsko a Slovensko) 🙁

      4. toz jste nam to hosi s tou eletromobilitou predvedli. jeden
        toz jste nam to hosi s tou eletromobilitou predvedli. jeden koupil hybrida, samozrejme od toyoty a rezervaci na tm3 zrusil. druhy jezdi ve voze na lpg a rezervaci na tm3 planuje prodat. ale kdyz rikam ze jedina realna masove nasaditelna ekologicka alternativa dneska je cng, tak jsem tu malem ukrizovan. pripadne kdyz toyota zkousi svoje vodikove pokusy, tak ji tu vsichni predpovidaji osud nokie a kodaku. vcetne nejmenovaneho redaktora.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      hmm dobře vodrbaný Xksko. Neva do firmwaru přidají
      hmm dobře vodrbaný Xksko. Neva do firmwaru přidají pojistku neotvírat pokud zadní kamera signalizuje přijíždející objekt a navíc volitelně heslo pro otevření káry když přijde majitel = morseovkou kód vytukaný na strechu auta :))


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Takže si pak sám poděkujete až Vás po pádu do řeky
        Takže si pak sám poděkujete až Vás po pádu do řeky proud požene k mostnímu pilíři a nepůjdou otevřít dveře:). No ono vlastně stačí zůstat někde na přejezdu.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          pro ichtly doplním že se jedná o externí otvírání
          pro ichtly doplním že se jedná o externí otvírání dveří morseovkou kód vytukaný na strechu auta 🙂 Při interním otvírání stačí zatáhnout za kličku 😉

Napsat komentář