Volkswagen chce svým nákladním elektrokolem Cargo e-Bike měnit městskou mobilitu

auto elektrokolo nákladní Volkswagen Cargo e-Bike

Volkswagen Cargo e-Bike, nákladní elektrokolo pro poslední úsek logistického řetězce, se bude vyrábět v Hannoveru a na trh bude uvedeno v letošním roce.

Volkswagen Užitkové vozy představuje na „micromobility expo 2019“ nový Cargo e-Bike
foto: Volkswagen

Volkswagen Užitkové vozy propaguje nové koncepty založené na pohonu s nulovými emisemi, které splňují požadavky na systémy dopravy budoucnosti. Výrobce lehkých užitkových vozů vstoupí před koncem letošního roku na trh s novým modelem Cargo e-Bike, koncipovaným pro přepravu na posledním úseku logistického řetězce.

Thomas Ludewig, vedoucí projektu Cargo e-Bike, k tomu říká: „Pro výzvy rozvážkové dopravy ve městech jsme připravili inovativní řešení a produkty – v tomto případě Cargo e-Bike. Cílem je změnit podobu městské mobility a dosáhnout výrazného snížení emisí.“

Cargo e-Bike značky Volkswagen Užitkové vozy je nákladní jízdní kolo, doplněné o elektromotor uložený uprostřed, který při šlapání podporuje jezdce výkonem 250 W (48 V) až do rychlosti jízdy 25 km/h.

Výhodou nákladního jízdního kola je skutečnost, že může být používáno prakticky kdekoli, aniž by jezdec musel mít řidičské oprávnění nebo provozovatel musel platit pojištění. Elektromotor je napájen lithium-iontovým akumulátorem (kapacita: 500 Wh). Dojezd nákladního jízdního kola je až 100 kilometrů.

Inovativní kinematika přední nápravy zaručuje zachování horizontální polohy a stability přepravovaného nákladu, a to i v zatáčkách. Systém vyrovnávání náklonu je inovací v segmentu nákladních jízdních kol. Volkswagen Užitkové vozy bude vyrábět model Cargo e-Bike ve svém hannoverském závodě a jeho výroba bude brzy zahájena.

Volkswagen Užitkové vozy se navíc aktivně účastní konference, která probíhá současně s výstavou vozidel. Ve „fóru“ probíhají diskuze a prezentace, týkající se inovací, ukázek osvědčených metod a možných řešení pro mikromobilitu.

V diskuzní zóně vedle fóra si mohou odborníci a uživatelé vyměňovat své názory a zkušenosti nebo navazovat nové kontakty s představiteli průmyslu a politiky.

tisková zpráva



23 komentářů u “Volkswagen chce svým nákladním elektrokolem Cargo e-Bike měnit městskou mobilitu”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    A cena tohoto nákladního elektrokola bude srovnatelná s
    A cena tohoto nákladního elektrokola bude srovnatelná s cenou nové Dacie.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Myslel jsem to tak, že na takovou káru 500Wh by ujel bez
        Myslel jsem to tak, že na takovou káru 500Wh by ujel bez šlapání
        25km a zbytek by došlapal, ale ono je to jedno jestli přišlapuje celých 100km.
        Elektrokolo nemám, ale mám koloběžku doma dělanou kola 20″ 1200Wh
        liPol. Měření: Wh, A, V, z Brna do Jedovnic hlavně do kopce spotřeba
        400wh zpět Jedovnice Brno spotřeba 300wh. Ujeto 64km.
        Zbývá 500Wh.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Napětí jmenovité 74V špičkové 84V.
            Golden Motor 1000W

            Napětí jmenovité 74V špičkové 84V.
            Golden Motor 1000W rychlost max 50kmh.
            Regulátor BLCD 96V 1500W.
            Přední vidlice odpružená
            Dostanou se koupit i kompletní sady: různá kola s motorem, regulátory, otočné akcelátory, brzdové páčky s vypínačem.
            Paralelním nebo seriovým zapojením lithiových dosáhneš různé napětí.
            Čím větší napětí tím větší rychlost.
            Stačí si posvařovat kostru a vše namontovat.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Kopcovitá a zasněžená Praha je docela výjimka, většina
      Kopcovitá a zasněžená Praha je docela výjimka, většina světových metropolí má mírné či teplé počasí a leží na rovině.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Tak zítra ráno uvidíme kdo měl pravdu, zda ti co se mnou
    Tak zítra ráno uvidíme kdo měl pravdu, zda ti co se mnou říkali 780 tis. a nebo Ti co říkali že cca 1 mil. 🙂

    volkswagen.de/elektromobilitaet/de.html


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      To teda neuvidíte, protože má být zatím nabízena jen
      To teda neuvidíte, protože má být zatím nabízena jen střední baterka. Menší pro nejlevnější verzi se představí až příští rok.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        I nejslabší verze bude představena letos, naopak
        I nejslabší verze bude představena letos, naopak nejsilnější verze bude až příští rok.

Napsat komentář