Volkswagen Up se spotřebou 3 l/100 km

Volkswagen up!

podle informací magazínu Autocar.co.uk dělá poslední úpravy na svém malém úsporném autě do města – ! Slibuje spotřebu kolem 3 l/100 km.   


Finální název vozu bude pravděpodobně Volkswagen Up Blue-e-motion. O pohon malého auta se postará výrobní verze motoru, která byla k vidění v konceptu .

Vlastně to bude poloviční 1.6l , tedy turbodieselový dvouválec o objemu 800 ccm a výkonu 47 koní. Navíc mu ale údajně má asistovat elektromotor o výkonu 26 koní.

Vypadá to, že nejúspornější verze Volkswagen Up! s přídomkem „Blue-e-motion“ bude nakonec , resp. ještě o něco vzácnější !

Narozdíl od XL1 nepůjde o , sle spíše asistovaný – nebude moct jezdit pouze na elektřinu.

Malou baterii totiž auto využije pouze při startování a v okamžicích kdy je třeba velkého zrychlení. Navíc bude k dispozici funkce rekuperace brzdné energie.

A samozřejmě technologie Stop&Start, podobná té, kterou představil v konceptu XL1 („pulzní startování“).



5 komentářů u “Volkswagen Up se spotřebou 3 l/100 km”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    3l/100km zvládne s HHO
    3l/100km zvládne s HHO generátorem i TDI oktávka v kombíku. Zajímalo by mě, proč nejsou žádné tendence, aby měly HHO generátory homologaci.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    uz v roce 2000 jezdilo
    uz v roce 2000 jezdilo naftove lupo se spotrebou 3L/100 , akorat bylo predrazene takze to zrovna prodejni hit nebyl. ted bude dalsi pokus o male usporne auto ktere bude mit oproti staremu lupu jeste elektromotor+baterie… predpokladam ze cena taktez nebude zrovna lidova. pritom staci tak malo, dobra aerodynamika a usporny motor[elektricky nebo spalovaci]. tyhle minivozy s useklym zadkem za sebou zbytecne tahaji aerodynamickou brzdu ktera jen zvysuje spotrebu.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Už Golf II začátkem
      Už Golf II začátkem 90.let jezdil s TD motorem za 3,5l/100 a po dálnici lítal 180km/hod. Takže žádný div, všechno už bylo.

Napsat komentář