Výroba nového Nissanu Leaf: od lisování po finální inspekci

auto elektromobil Nissan Leaf

Nový Nissan Leaf je tu a my se můžeme pokochat desetiminutovým videem z jeho výroby v továrně v japonském měste Oppama.

Nový Nissan Leaf už si můžete v USA rezervovat a získat k tomu zajímavý dárek.
foto: Nissan

Výroba nové verze elektromobilu Nissan Leaf začíná lisováním jednotlivých dílů karoserie. Pokračuje se přes lakování a instalaci palubní desky, baterie, elektromotoru až po finální inspekci hotového auta.

Na konci videa jsou k vidění také záběry z testování nového Nissanu Leaf v různém počasí a v aerodynamickém tunelu. V britské továrně v Sunderlandu a v americké továrně ve Smyrně se auto začne vyrábět koncem letošního roku.

Magazín Fully Charged byl přítomen slavnostnímu uvedení nového Nissanu Leaf a připravil o tom svou vlastní reportáž:

Nissan



12 komentářů u “Výroba nového Nissanu Leaf: od lisování po finální inspekci”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Nenapadá mne nic, proč je rychloměr klasika analogový. Že
    Nenapadá mne nic, proč je rychloměr klasika analogový. Že by kvůli efektu nula->max->nula po zapnutí či aby byly kam dát klasické kontrolky?…


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      tak to musíš víc myslet abys věděl anebo se zeptat 🙂 no
      tak to musíš víc myslet abys věděl anebo se zeptat 🙂 no protože je uživatelově oku příjemnější 😉 simulovaný analog je tady fajne, není nad klasickou ručku ;))

      ps: tyoe to sou hlášky co musím vyplnovat jako neregistr do toho kapša kódu, kdo to vymýšlel, tahle ted byla: „HELLO ROPA“ :))))

  2. Podle videa u Nissanu montují akumulátor ještě dříve
    Podle videa u Nissanu montují akumulátor ještě dříve než je tam motor a podvozek. Podobně to dělají i u BMW.
    Jini ho montují až ke konci finální montáže (Tesla,VW ).
    Až při sledování takovéhoto videa, si človk uvědomí jak výrobně náročné je jakýkoliv automobil vyrobit .


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Rozhodně to nevypadá, jako „production hell“…
    Rozhodně to nevypadá, jako „production hell“…


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Je to hudba ze hry Tetris, nejspíš se jim to zdálo trefné,
      Je to hudba ze hry Tetris, nejspíš se jim to zdálo trefné, jak tam vpasovávali tu přístrojovku.

Napsat komentář