Ženeva: Opel Ampera s dojezdem až 500 km

Opel Ampera

Světové premiéry se na letošním Ženevském autosalonu dočkal hybridní vůz Opel Ampera. Ten vyhází z technologie Voltec vyvinuté původně General Motors pro svůj „záchranný“ plug-in hybrid Chevrolet Volt. Automobilka jej však využije také pod značkami Holden, Opel či Vauxhall. V Evropě půjde právě o Opel Ampera s dojezdem 60 km na elektřinu a rozšířeným dojezdem 500 km (podle některých zdrojů až 800 km) pokud se zapojí benzinový generátor. Opel Ampera má jít do výroby v roce 2011, o rok později než Chevy Volt. Po designové stránce se čtyřmístný sedan Ampera nejvíce podobá spojení model Opel Insignia a konceptu Opel Flextreme. Dobíjení lithium-iontových baterií u tohoto plug-in hybridu by ze standardní 230V zásuvky mělo zabrat od dvou do tří hodin.

Opel Ampera

Opel Ampera
Opel Ampera
Opel Ampera



6 komentářů u “Ženeva: Opel Ampera s dojezdem až 500 km”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Já teda nevím, ale GM
    Já teda nevím, ale GM před 12ti lety vyrobil automobil, který ujel ryze na elktřinu cca 100km. Dal je na trh pouze na výpůjčku a to jenom kvůli tomu, že se připravoval nový zákon, ale bohužel byl soudně napaden a nebyl nikdy schválen. Tato společnost své vozy svezla a zlikvidovala v nevadské poušti. Proč? O vozy byl nevídaný zájem. Lidé je nechtěli zpět vydat automobilce. Byla vytvořená infrastruktura nabíjecích míst. Přesto GM rozhodlo o zlikvidování tohoto jedinečného vozidla, ze kterého čerpá i nový Chevrolet Volt (Opel Ampera). Je to jednoduché= nízká a delší návratnost vložených prostředků do výroby.


  2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    a stejně vy chcete
    a stejně vy chcete zabránit globálnímu oteplování snížením oxidu uhličitého ze špatného spalování u aut tak děláte hybridy ale na místo aby steje třeba dlali do 200 000kč nebo je dotovali na tuto částku tak je dáte za cenu nad možná i pod 1 mega což si ani žádnej normálně pracující nemůže ani dovolit a ikdyž já ano tak bych 1 mega za auto nikdy nedal! fakt to ty auta děláte zbytečně kvůly pár set lidem co si auto koupěj to stejně 2x moc nepomůže a prodáváte auta za tolik ikdyž výrobní cena nepřesáhne 10-15 000kč a to ještě přeháním u tpca je myslím pod 3-6 000kč (sevším všudy)


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    jo tak to v tom případě
    jo tak to v tom případě zdražej rapidně elektřinu na místo unás 1500kč/mes budeme plati kolem 3-4500kč ikdyž to auto mít nebudeme! sem na to zvědav


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    nevýhoda je že pokud to
    nevýhoda je že pokud to má oba pohony tak má sebou „zbytečnou“ váhu a dva pohony se odrazí i v ceně…


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Jo snad se tohohle dočkáme
    Jo snad se tohohle dočkáme – tohle je můj sen. Díky spalovacímu generátoru je to pro ropný loby přijatelnější než úplný elektriky. Dávám tomu větší šance než úplným elektrikám.

Napsat komentář