AutoRevue.cz: Škoda představí elektromobil už příští rok

auto Škoda Kodiaq SUV

Radek Pecák přináší na AutoRevue.cz exkluzivní zprávu o tom, že Škoda údajně už příští rok ukáže svůj první elektromobil. Premiéru má zažít v polovině dubna na autosalonu v Šanghaji.

Prvním elektromobilem značky Škoda má být údajně SUV určené primárně pro Čínu. Vezme si inspiraci z nového modelu Škoda Kodiaq?
foto: Škoda

Čína aktuálně ohlásila ambiciózní plán dosáhnout do roku 2018 alespoň 8% podílu elektromobilů na prodejích nových aut. V Číně se přitom každý rok prodá asi 20 milionů nových osobních vozů, jde o největší automobilový trh světa.

Do roku 2020 pak má podíl elektromobilů na prodejích nových aut v Číně dosáhnout už 12 %. Zejména německým automobilkám tyhle plány pochopitelně dělají vrásky na čele, protože nástup elektromobility tak nějak zaspaly.

A právě to nejspíš je jedním z důvodů, proč se i Škoda může chystat už příští rok ukázat svůj první elektromobil právě v Číně. Škoda přitom v letech 2011-2013 testovala flotilu elektromobilů Škoda Octavia Green E Line.

Informaci o přípravě elektromobilu má AutoRevue.cz z „dobře informovaného zdroje z Mladé Boleslavi“. Navzdory tomu, že Škoda původně připravovala plně elektrickou verzi modelu Citigo (čili Volkswagen e-Up!), má být prvním elektromobilem vůz velikosti .

AutoRevue.cz



116 komentářů u “AutoRevue.cz: Škoda představí elektromobil už příští rok”


  1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-
    zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cina-se-loni-stala-nejvetsim-trhem-s-elektromobily-ukazala-studie

  2. Esli nebudou mít síť
    Esli nebudou mít síť superdobíječek tak to bude další elektrosirotek dobrej na jízdu kolem komína. Ale díky naší malý zemičce to bude spoustě lidem stačit.

    Sem zvědav, kdy na vyhlášenou elektrovlnu zaregují stávajíci a budoucí instalátoři dobíječek a superdobíječek?


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Problem neni v
      Problem neni v superdobijeckach, ale v osvete mezi sirokou laickou verejnosti, ktera ma o EV zkreslene mineni. Pokud mezi znamymi padne tema na EV, tak je vzdy podobny nazor, ze je to strasne slozite drahe auto, ktere nikdo neopravi a baterie se musi za rok vymenit.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Ehm,reálné znamená
            Ehm,reálné znamená zkreslené? Naprosto mylné informace většinou uvádí elektronadšenci. Typicky jde o hodnoty výkonů, účinností i životnosti. Přitom to ničemu nepomáhá,jen vytváří averzi anebo zase přehnaná očekávání.


              1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                Anonymsays:

                Našel jsem si a nevím v
                Našel jsem si a nevím v čem je konkrétně problém. V tom že účinnost přenosu energie z výstupu elektrárny na kola elektromobilu je 7%? Nemusí se nám to líbit ale je to realita.

                1. Který elektrárny?
                  Jestli

                  Který elektrárny?

                  Jestli ti dobře rozumím tak učinnost přenosu energie všech zařízení napájených z výstupu elektrárny je pod 10 % a tutíž by se měla celá energetika okamžitě zrušit jako naprosto zoufale neefektivní odvětví.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Tak nevim jestli zrovna
          Tak nevim jestli zrovna tesla vzbuzuje u siroke verejnosti dojem dostupneho, bezne servisovatelneho vozu…


        2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Jo no, ti lidi co si vsimli
          Jo no, ti lidi co si vsimli tesly, ale nejak blize se o to nezajimaji maji nazor ze EV jsou naprd a nic nevydrzi nebo je to auto multimilionare…


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Zajímavé, když
      Zajímavé, když představí koncept elektromobilu zavedený domácí výrobce, tak to neberem. Když tesla, tak všichni blahem čůraj maggi v kostkách. Neměli byste být spíš rádi, že bude z čeho vybírat a klesnou i ty nesmyslné ceny?


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Protože z toho ta naše
          Protože z toho ta naše zemička něco má ty hloupá! Máš pravdu, raději budem fandit (a platit) amíkům, kteří u nás nejsou schopni zřídit ani zastoupení.

      1. 1. Škoda už ještě nic
        1. Škoda už ještě nic nepředstavila.
        2. Minimálně polovina zdejších čtenářů z Tesly blahem nečůrá.
        3. Jsme strašně rádi. Ale když zase něco podělaj tak to holt zase slíznou.
        4. Už někdy Škoda předvedla něco z čeho by lidi čůrali maggi v kostkách?
        Až vytáhnou normální elektrokáru káru s dojezdem aspoň 300 km tak by nadšení rapidně přibylo.
        Jelikož to stihnou až 10 let po Tesle tak nechápu čemu se divíš?
        Mě se líbí karoserie poslední Okty a Superbu toť vše. Interierově je to zatím dost tristní. Každej jejich novej počin příjmám se zájmem a každej připadnej úspěch mě potěší. Zatím se nebylo z čeho těšit.
        Jen pár jedinců možná bylo nadšenejvh ze škrabky na víčku nádrže a zbytek z TDi.

      1. Cina pripravovala dlouhodobe
        Cina pripravovala dlouhodobe tuto akci. Cinske firmy maji totiz potrebne EV pripravene. V Cine je dotace na EV az 12.000 €. Ale pouze pro EV vyrobena v Cine. Cina se tim chce zbavit zahranicni konkurence. Cina asi nema zajem zahltit svuj trh nedovarenyma EV. Vesmes vsechny zahr. automobilky jsou v soku.
        V Cine plati jina pravidla 🙁
        Technicky vyspela EV nemam na mysli ty ktera se dnes prodavaji, ale ktera by se z dnesniho hlediska mohly vyrabet. Cinane budou takova EV vyrabet uz od 2017.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Současný elektromobily
      Současný elektromobily obecně jsou dvakrát přepálený než je jejich skutečná cena. Jde o dočasnou obchodní politiku kerá s novým čínským nařízením může padnout. Kde je odkaz na nějakou oficiální zprávu o TÝ ČÍNSKY ELEKTROMOBILITĚ 2017 ??


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Bude to zlom, hlad po
        Bude to zlom, hlad po evropskych autech v cine bude elektromobilitou ukojen, a evropa bude zahlcena krome hadru, hracek a levne elektroniky z ciny i jejich EV.
        Nastava soumrak pro zavedene automobilky (stejne jako v minulosti pro textilky), ktere (podle me umyslne) zaspaly, nebo minimalne je neceka tak tucna budoucnost, jako byla minulost.
        Bohuzel je CR silne orientovana na automobilovy prumysl.


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Já to mám porát za fámu.
          Já to mám porát za fámu. Nic oficiálního jsem nikde krom diskuze nečetl.

          Kde je odkaz na nějakou oficiální zprávu o TÝ ČÍNSKÝM PROCENTU ELEKTROMOBILITY 2017 ??


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              No konečně! to nemůžeš
              No konečně! to nemůžeš dávat rovnou odkazy!? Jen tobě se přeci věřit nedá, nejseš tisková agentůra ;))

              ::: Sueddeutsche Zeitung :::

              1) Návrh stanoví … Takže je to zatím jen čínský návrh….
              2) ministra hospodářství Gabriel jede do číny doufat … aha
              3) V čínském automobilovém trhu elektrosložka na roky:
              2017 = 8%
              2018 = 9%
              2019 = 10%
              2020 = 12%

              1. ten odkaz jsem daval uz
                ten odkaz jsem daval uz vcera u jineho clanku.
                Ano, je to zatim navrh zakona. ale Cina ma trochu jiny politicky system. tam nejsou 3 cteni v parlamentu, pozmenovaci navrhy, souhlas senatu atd.
                Co cinsky stat jednou navrhne to si take schvali. Prece neztrati tu povestnou asiatickou tvar.
                Cina se snazi setrast zahranicni konkurenci a ten zakon je proti nim jako usity.

                1. jasný že to nejspíš
                  jasný že to nejspíš projde a gabrijel se nejspíš posadí na pldel :)) anebo ne, ale do tý doby porát to je jen návrh, takže já čekám na offico. A tys psal o tom že je to návrh?? to jsem neviděl. Je potřeba veřejnost 100% informovat žádný fabulace. Od toho jsou klávesy CTRL+C/V :)))


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            I kdyby to fama byla, tak
            I kdyby to fama byla, tak lze neco podobneho ocekavat kdekoliv jinde, viz napr. nedavne prohlaseni ministru svedska + nemecka o zakazu prodje spalovaku od 2030… a on ten cas leti dost rychle…


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              áále to byly jen plky
              áále to byly jen plky zelenejch co hodili návrh k diskuzi do kola jinak nic. Dokat není čína offico tak jakoby bláblábláblá nic 😉


              1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                Anonymsays:

                No, ja myslim, ze kazdy
                No, ja myslim, ze kazdy trochu soudny clovek chape, ze rujnovat a zamorovat planetu nejde do nekonecna, a velka cast z tech soundnych to vidi jako ze je za 5 minut 12 s tim neco delat… a zaroven chce autem jezdit vetsina ze 7 000 000 000 lidi na planete.

                1. rozumný chápe, ale na
                  rozumný chápe, ale na světě je spousta zaprodaných blbců co na to chápání kašlou a jdou po penězích, hlava nehlava ;))


                2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  Mluvíš o Mlaskovi?
                  Mluvíš o Mlaskovi?

                3. mluvím o ropný pakáži ;))
                  mluvím o ropný pakáži ;))


                4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  Nastesti spotreba polymeru
                  Nastesti spotreba polymeru roste,takze hlady nechcipnou.


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      Jo, až se jednou bude
      Jo, až se jednou bude vyrábět a až se uráčí udělat v ČR alespoň jeden servis.


            1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
              Anonymsays:

              Ja jsem elektrifikovan 100%.
              Ja jsem elektrifikovan 100%. Jezdim salinou,trolejbusem a vlakem. Nevim na co mas dehtaka. Ten ion nic neutahne?


  3. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    takže to bude jen pro
    takže to bude jen pro Čínu, ropný terorismus v Evropě Škodě nedovolí vyrábět EV…..Češi jsou jen otroci Německa, co řekne Německo, to bude v ČR…..


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      víš jak to chce šáde od
      víš jak to chce šáde od ledna 2017 směnně udělat, když se bude fachčit i v sobotu??


  4. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Paradoxně je třeba vidět
    Paradoxně je třeba vidět i kontext s tím, že nástup BEV přinese nižší poptávku na PHM a tím mohou klesat její ceny. To by mohlo vést tam, že bude stoupat poptávka po fosilech bo bude phm za pusu. Ty proto budou zdražovat, ale i proto, že se jich bude méně vyrábět. A tak jednoho rána se předražené fosily nebudou kupovat. A co s tím udělá opec? Zavře kohouty, aby nemusel dávat ropu grátis a půjde se do eufratu s provazem v ruce picnout. Národ kolem mezopotámie už v tu dobu bude jinde.

    1. Ropu dodává i Afrika, USA,
      Ropu dodává i Afrika, USA, Venezuela, Baku, Norsko a Rusko, které je na ní závislé. To se panečku začnou hejbat paradigmata a vyschnou penězovody a ropáci skoupěj všechno co bude v byznysu ke koupi 😀
      Nejlepší bude nasekat kopu startapů a ty jim pak za bambilóny střelit 🙂


    2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      vyrobit ze surové ropy
      vyrobit ze surové ropy el.energii a distribuovat do nádrže jednoduše po drátech bude taky zajímavé…


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Proč bychom to dělali?
        Proč bychom to dělali? Solar či jádro je mnohem efektivnější 😉
        Nebo taky chceš podporovat ropný terorismus?


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          Ale to by se nějaké
          Ale to by se nějaké jaderky musely stavět. FV u nás dělá méně než procento za rok. To nás fakt nevytrhne a dobíjet se bude z uhlí. Paráda, fakt.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            u mne dělá FV výroba 100%
            u mne dělá FV výroba 100% roční spotřeby. A co budou dělat Světlíkové Mitalové a podobná verbež je mi prášek. Svět nestojí, točí se (leckde) tempem, až nám to nebude milé. Dokud Tunelín je, a bude tu tak řekněme 20-30 let, tak nemám obavu z nedostatku. V podstatě má spotřeba neustále klesá. EV propad spotřeby pozastaví, ale nesmaže.


          2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            to si stěžuj u vlády, kde
            to si stěžuj u vlády, kde i uhlí používají na výrobu fosilů a paliva 😉
            já si vyberu FV, drahý ropný teroristo 😉

    3. s mensi poptavkou bude cena
      s mensi poptavkou bude cena stoupat, pokles bude jen v prvnich mesicich kdy bude trh panikarit, pak pujde cena nahoru, zacne se postupne omezovat tezba od tech drazsich tezebnich metod tak aby se cena umerne mohla navysovat a zisky zustavali na podobne hladine, ovsem mensi poptavka se da ocekavat nejdriv tak za 5-10 let, do te doby proste nebude EV v takovem postaveni aby to nejak s poptavkou po ropnych palivech hnulo


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Zajimave by i bylo vzit v
        Zajimave by i bylo vzit v uvahu, kolik procent z celkové spotřeby tvoří spotřeba benzínu a nafty v osobní dopravě. V nákladní dopravě (od dodávek až po kamiony) bude odklon od fosilu bohužel určitě pomalejší.


  5. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Že se stane něco takového
    Že se stane něco takového jsem nečekal, sice je škoda že to bude příští rok jenom koncept, ale i tak bude zajmímavé sledovat jestli se EV začnou šířit.
    Zajímavější ale bude sledovat jak to příjmou místní řidiči a jestli se i na skalních petrolheadských stránkách u nás začne názor pomalu obracet.


    1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
      Anonymsays:

      depky už léčí
      depky už léčí :))

      auto.cz/otazka-sto-budu-je-lepsi-zahrivat-motor-volnobeh-az-jizdou-99856


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        ať už se těch fosilních
        ať už se těch fosilních rakovin zbavím….. je to jen zlo a podpora prouchových šmejdů

    2. Jak nečekal? Ty vůbec
      Jak nečekal? Ty vůbec nesleduješ cvrkot, soudruzi z Vlčího hradu už před rokem vydali befél, že v roce 2020 budou mít cuzámen se všema svejma dcerama 20 elektrokár na trhu in ordnung a v roce 2025 už 30 ;D
      Samozřejmě že ten sendvič ještě proložej hromadou smradlavejch hybridů ;D


  6. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    2018 Kodiak jako hybrid za
    2018 Kodiak jako hybrid za 1.2m nebo Tesla3 se summon za 1.3m….si odpovězte sami.


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Možná ani tolik nebudou,
        Možná ani tolik nebudou, třeba bude dělení aut místo tříd na má autonomní řízení nebo nemá. A Shade vývoj v pr*eli.


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Kolem komína jezdí
            Kolem komína jezdí 85domacnosti takhle bych to tedy nedelil. Pac té většině bude i na chalupu stačit 250km což slibují všechna auta na 2018 co máj smysl.


  7. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Za chvíli to už i ve
    Za chvíli to už i ve střední cenové skupstine nebude o elektrice ale o autonomním řízení a tam Shade nebude mít co nabidnout ještě drahně let.Hold kde není investováno tomu není pomoci. Druhak na masovku nemaj baterky.

    1. Skoda coby soucast koncernu
      Skoda coby soucast koncernu bude v autonomnim rizeni cerpat od Audi, tak jako zbytek koncernu, a Audi patri prozatim k tem lepsim co se autonomniho rizeni tyce, byli prvni kdo v USA vyslal autonomni auto z bodu A do B na delsi vzdalenost nez 100mil, v pripade Audi to bylo hned prez 550 mil a to komplet autonomni jizda ze San Francisca do Las Vegas, jen kolem toho proste nebyl ten fanouskovskej humbuk jaky umi rozpoutat Musk okolo Tesly, Tesla ma proste skvele zmaknute PR

        1. PR delaji podobne jako to
          PR delaji podobne jako to delaval Jobs, je to o tom ukazat co umime nebo budeme umet nejlip (a realita je podradna) a halvne ukazat to na spravnych mistech, cos je dnes hlavne internet a socialni site, taky je k tomu potreba silna osobnost ktera to cele vede a prezentuje, a tou Musk je, kdys se zeptas tak nejak i lidi na forech o autech jake znaji sefy automobilekm, tak Muska zna vpodstate kazdy, pak obcas nekdo zna Ghosna a nebo Marcioneho, ale tim to tak nejak konci a u dalsich automobilek lidi vpodstate nevedej kdo je zrovna tim sefem dane automobilky, proste proto ze jsou to jen manazeri a ne „herci“ co se porad nekde v mediich prezentuji a ukazuji nejake sve myslenky

                1. Nekecej 😀 Takže máš
                  Nekecej 😀 Takže máš pořád prd :))


                2. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
                  Anonymsays:

                  Hlavně že ty máš plnou
                  Hlavně že ty máš plnou prdel.

                3. Koukám, že ty máš taky
                  Koukám, že ty máš taky houvno co dodat tak se aspoň oháníš tou prdelí…


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Audio s něčím postupně
        Audio s něčím postupně vyjede ale asi nedává tak dobře hw radary do svých aut jako Tesla. Tedy Audi za 2-3roky a Škodovka pak je pozadí od Audi další rok až tři.

        1. ostatni znacky s tim vyjedou
          ostatni znacky s tim vyjedou podle potreby trhu, ono je sice super ze tam bude autonomni rizeni, ale pokud ti to nepovoli legislativa v dane zemi tak ti to v dane zemi nepovoli ani vyrobce, neb by si tim zadelal na peknej pruser, prohlaseni Tesly tedy beru spise jako „snazime se a budem pripraveni“, nez ze „budete to moci pouzivat“ sak sam vidis co se deje okolo autopilota, musi sprisnovat protoze by se jim jinak nekteri v Teslach pozabijeli


          1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
            Anonymsays:

            Autopilot byl dobrý počin
            Autopilot byl dobrý počin ona i ta autonomie lvl3 je k něčemu. Ale tady se bavíme o HW lvl5 který se už nějaký ten den montuje do všech Tesel. A nějak jsem si nevšiml že by se jakákoliv jiná automobilka co vyrábí masovku chlubila že strká HW za cenu auta do karosky. Myslím že u nás se zavede relativně rychle co se prosadí v EU potažmo Dojčlandu – nadruhou stranu nevěřím že to bude do roka co bude lvl5 uznán za lepší jak 99.5% řidičů v běžném provozu.

            Prostě sedí na to parafráze Das auta….Náskok díky technice:).

            Znovu tedy opakuji Audi je v tomto za Teslou ale o míle před Škodovkou (tam bude ještě mezistupeň WV). Zase objektivně mít Lícování a matroše od Audi nebo Mercedesu v celé Tesle by bylo fajn tam má Tesla co dohánět.

            1. maji HW o kterem vpodstate
              maji HW o kterem vpodstate nevedej jestli lvl5 zvladne neb dosud nemaj SW kterej by to zvladal, co kdys bude soucasti legislativy ze pro lvl5 musi bejt namontovane takove a makove senzory a musi tam bejt lidar? ty vis jak se k tomu postavej urednici EU? a ze by to vedela Tesla? mimochodem firma od ktere maji ten HW v Tesle, tedy Nvidia, v testovacich autech pouziva prave i lidar, a ma nejaka dnes prodavana Tesla lidar?

              Audi jiz ma auto ktere zvladlo ujet samo z mista A do mista B prez celkem dlouhou streku po USA, to Tesla dosud nema a zatim to jen planujou, to jestli maj nejaky HW v autech a asi ho temer nijak nevyuzivaj je jen jejich bussiness plan, plan kterej vubec nemusi uspet a klidne se muze stat ze ve chvili kdy dostanou legislativni zelenou pro autonomni rizeni lvl5 tak danej HW bude zastaralej a nepouzitelnej pro lvl5 😉 a ze bude zastaralej je celkem jistota, neb Nvidia vydava podobnej HW vpodstate co kazdej rok, za rok tedy pravdepodobne minimalne odhalej generaci Volta, takze za 2-3 roky bude soucasny Pascall co tam ma Tesla ted slusne zastaralej kus HW 😉


  8. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
    Anonymsays:

    Do dubna je pět měsíců.
    Do dubna je pět měsíců. To bude hódně vymazlenej a odladěnej kousek 😀


      1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
        Anonymsays:

        Výborně, nechtěli by z
        Výborně, nechtěli by z toho udělat tak trochu i konverzní kit? To myslím ještě žádná automobilka masově nenabízí. kdyby to nestálo příliš mnoho, tak by se mohla elektromobilita u nás rozhýbat.

      2. podle toho co se spekuluje
        podle toho co se spekuluje ma bejt auto jiz na nove platforme MEB, predpokladam ze si na tom tu platformu vyzkousej a dane auto se spalovakem vubec nebude dostupne, z jakehosi duvodu se automobilky snazi aby nova EV byla tak nejak novej model a neparazitovalo jim to prilis na stavajicich fosilnich modelech, a predpokladam ze je to i z duvodu aby si obhajili nejakou vyssi cenu tech EV co maji ted a musi je jakoze desne slozite prestavovat na EV 😀

          1. tak prezentovana byla na
            tak prezentovana byla na konceptu ID, a byla tam i samostatne bez boudy, tak jako to Tesla prezentuje u sveho skate v e svejch prodejnach, postavit na ni nejaky dalsi koncept kde do dvou let bude treba produkcni auto asi problem nebude, prumer predchozich platforem meli tusim 3 roky nez to slo do vyroby, a MEB vyvyjej snad jiz 2 roky nebo tak nejak

            ani bych se nedivil kdyby tu platformu jiz davno meli ve stadiu kdy muze do vyroby a jen zdrzujou aby s tema EV neprisli moc brzo, taky si musej jeste dobudouvat a nebo nasmlouvat kapacity na baterky, to bude pro Ev v budoucnu asi nejvetsi „problem“

      1. Elektromobil značky
        Elektromobil značky Dacia.
        Carlos Ghosn, šéf aliance Renault-Nissan, přinesl velmi zajímavou novinku a to v podobě elektromobilu značky Dacia. Evropský trh není sice velkým odbytištěm těchto ekologických vozů, nicméně zákazníci se vždy najdou. A bude jich stále více, o tom se u Renaultu nepochybuje. Nejnovější přírůstky můžeme najít v nabídce Volkswagenu nebo BMW, tyto automobilky by podle C. Ghosna měly rozšířit infrastrukturu tohoto segmentu. Dále se netají tím, že elektromobil od Dacie je již prakticky schválenou věcí. „Jakmile zde bude poptávka, budeme na ni připraveni. Této poptávce už dnes napomáháme snižováním cen elektromobilů a podepisováním dohod s městy na celém světě.“

        Více zde: http://www.dacia-cz.cz/products/dacia-novinky-ze-sveta/

        Četl jsem i něco konkrétnějšího, ale teď to nemůžu najít.

        1. celkem realne a snadne,
          celkem realne a snadne, vezmou streva ze starsich vybehovych Zoe nebo Leafu a nakopou na to boudu Dacie, takze linky vpodstate maj a jen se trosku zmeni vzhled tech aut aby to byla vice dacie, dalo by se to tedy oznacit za facelift Zoe nebo Leafu kde se proste zmeni znak na kapote, umorej tim stara EV a zacnou k tomu prodavat nove generace tech dvou zminenych EV pod tema „lepsima“ znackama, proste klasicka recyklace 🙂

          neco podobneho bylo treba u Seatu, kde vzali starou Audi A4, trosku tomu predelali svetla a voala mame tu Seat Exeo, je to levne na vyvoj a kdys se nasadi zajimava cena, tak je o business postarano, Seat to jen posral nesmyslne visokou cenou, jinak by urcite Exeo uspech melo, ja ho taky zvazoval nez jsem tenkrat zjistil cenu


        1. Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /data/web/virtuals/238402/virtual/www/subdom/hybrid/wp-content/themes/hitmag-pro/inc/class-custom-walker-comment.php on line 66
          Anonymsays:

          no jsem sice v oblasti
          no jsem sice v oblasti elektroaut amatér a laik, ale selský rozum mi říká že nabíjení baterek menším proudem je mnohem šetrnější vůči baterkám i vůči síti, i když na druhou stranu čez si může mnout ruce, protože pokud rychlé nabíječky pro elektroauta vyžadují tak obrovské proudy a nejlépe 3x400V tak čez bude mít pěkné peníze za přípojné místo s vysokým jističem, které bude velmi nepravidelně zatíženo což zase na druhou stranu není dobré pro rozvodnou síť,

          osobně bych uvítal elektroauto kde na benzínce budu čerpat nabitý tekutý elektrolyt, s tím že vybitý elektrolyt se tam vyčerpá a zase dobije

          1. Pomalé nabíjení přes noc
            Pomalé nabíjení přes noc je samozřejmě základ, ale na cestách chcete nabíjet rychle a ne hodiny čekat. Proto se Tesla snaží dělat supernabíječky na cestách a ne už tolik ve městech.

            Ovšem výsledky z praxe ukazují, že neustálé nabíjení ze SC nemá na baterku nějaký extradevastujíci vliv. Viz pendl taxi služba LA Las Vegas, už takhle nalítali 200 000 mil a frčej dál.

Napsat komentář